Pages

BLOG HEADER

BLOG HEADER
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Tuesday 11 March 2014

Peluang bisnes bersama Shaklee

Assalamualaikum...

Dah banyak entry dan info sgt kan pasal produk Shaklee ni...mesti ada yg tertanya2 macam mana kalau nak buat bisnes Shaklee ni juga?

Ok hari ni saya nak kongsi mengenai peluang bisnes yang ditawarkan oleh Shaklee.

Saya bermula sebagai konsumer iaitu pengguna produk Shaklee. Jatuh hati dengan keberkesanan produk dan harganya yg sangat berbaloi (compare dgn vitamin / suplemen lain di farmasi).

Kemudian saya join Shaklee dan terus tidak lagi menoleh ke belakang. Subhanallah sokongan yg diterima dari support group membuatkan saya malu kerana selama ini menyangka potensi diri adalah rendah.

Semua org mempunyai potensi yang sama untuk berjaya.

Support group bkn hanya bincang hal produk, sales, bonus, semata-mata. Pendek kata, mereka mmg mengajak kita kaya dunia dan akhirat!

Ok la kita terus kepada peluang bisnes bersama Shaklee. Antara sebab kita patut mulakan dengan Shaklee ialah:


  • potensi mudah
  • peluang cerah
  • modal sangat rendah
  • sistem yang adil dan tidak menindas
  • produk yang bagus
  • Shaklee adalah syarikat yang stabil, telah lama bertapak di Malaysia, halal diperakui, produk selamat, berkesan dan mendapat kelulusan KKM.

Shaklee menawarkan 3C:

CASH
CAR
CONVENTION

CASH - untung jualan dan bonus hasil dari produk
CAR - bonus kereta =)
CONVENTION - award yang diberi dalam majlis, peluang Umrah dan bercuti ke seluruh dunia

Jika mahu bersama dengan group Jutawan, anda boleh hubungi saya untuk proses seterusnya. Dijamin anda tidak akan ditinggal terkapai-kapai!

FB : eedazz zed
SMS / wassap : 0174271383
SID 932376

1 comment:

Anonymous said...

Playtech launches a new game, free spins on YouTube
Playtech has released a new game, free spins on YouTube, and videodl is aiming to be the first to offer it to their existing clients.