Pages

BLOG HEADER

BLOG HEADER
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Saturday 22 March 2014

KEBAIKAN DAN KELEBIHAN CINCH ENERGY TEA MIX™

Kecil-kecil cili padi
Amik Cinch Tea memang tak rugi

Istimewa kepada sesiapa yang dah mulakan program slimming / kuruskan badan dengan yang basic ALFALFA, LECITHIN & HERBLAX, anda digalakkan untuk ambil juga CINCH ENERGY TEA MIX™ ini.

CINCH ENERGY TEA MIX™ adalah campuran teh-teh terpilih iaitu teh merah, teh hijau dan teh putih. Bahan-bahannya adalah seperti:
1- Taurina
2- Maltodextrin – bahan daripada jagung
3- Rooibos Red Tea Extract–tumbuhan herba dari Afrika~dikenali sebagai “The Miracle Tea” atau “Long Life Tea”
4- Green Tea Extract
5- White Tea Extract –teh yang menjalani pemprosesan paling minimum
6- Matcha Green Tea Powder – teh hijau gred tertinggi dari Jepun

Teh-teh merah, hijau dan putih ni digunakan sejak zaman berzaman dalam perubatan Cina. Antara kegunaanya:
  • Anti-mikrob
  • Imunostimulan
  • Anticarcinogenic
  • Anti-inflammatory
  • Perlindungan terhadap penyakit jantung
  • Anti oksidan – perlindungan dari kanser
  • Mengubati lukemia (laporan dari Mayo clinic)
  • Mengawal kerosakan DNA
  • Menurunkan paras kalori dan kolesterol
  • Detoxifiers
  • Stimulator tenaga & kehilangan lemak

Dengan jaminan Shaklee, adunan Proprietari Teh Putih, Merah dan Hijau Matcha yang ada dalam CINCH ENERGY TEA MIX™ ini memang oomph!

Teh eksotik putih, merah dan hijau matcha dipetik dan diadun dengan berhati-hati untuk mewujudkan minuman luar biasa hebat. Ia dapat meningkatkan tenaga secara semulajadi dan rasa nyaman

KHASIAT 
CINCH ENERGY TEA MIX™

• Selamat, peningkatan tenaga semulajadi. Diminum secara panas atau sejuk. 
• Merupakan alternatif minuman bergula dan kopi terbaik.
• Peningkatan tenaga segera.
• Bungkusan mudah bagi setiap satu hidangan, bersih dan tidak akan "masuk angin"!




Selepas ini lupakan kopi atau minuman soda yang lain utk beri tenaga. Jom cuba CINCH ENERGY TEA MIX™ untuk meningkatkan tenaga secara semulajadi dan rasa nyaman. Kaya dengan ANTIOKSIDAN yang memberi kesan kepada tahap imun dan kulit cantik. Boleh di amalkan di waktu pagi atau tengahari samada bancuhan panas atau sejuk.


Ini cara saya untuk minum 
CINCH ENERGY TEA MIX™ :)

1 sachet CINCH ENERGY TEA MIX™ dicampurkan dengan air sejuk dalam botol 1 liter dan minum pada bila2 masa sepanjang hari. Memang penghilang dahaga yang berkesan!

TIPS untuk yang gemar melakukan rutin senaman, ambil 1 liter air sejuk + CINCH ENERGY TEA MIX™ sebelum, semasa dan selepas buat senaman. Hasilnya memang power :)

CINCH ENERGY TEA MIX™ ini sesuai untuk ibu menyusu juga. Saya sendiri adalah BF mommy dan mengambil set slimming lengkap.

Yang penting jika BF dan mahu slimming, pastikan pengambilan air yang cukup dan kalori juga at least 1800 ok. Dan sila makan carb!

Sekotak cinch tea mengandungi 28 sachets, jadi bole diambil selama lebih kurang sebulan.

KESAN KURUS BADAN:

CINCH ENERGY TEA MIX™ sangat digalakkan diambil bersama Lecithin dan Alfalfa. Oleh kerana ketiga set ini mampu mempercepatkan metabolisme badan secara tak langsung menukarkan lemak2x degil kepada tenaga dan lemak dan toksin mudah dibuang melalui proses pembuangan /perkumuhan.

Tambah HERBLAX untuk "cuci usus" secara berkala. Jangan ambil HERBLAX setiap hari!

Kepada yang target nak kuruskan badan, ambil suplimen dan pastikan amalan hidup yang sihat : senaman berkala dan kurangkan makanan yg mempunyai kadar lemak atau karbo yang tinggi. Tiada kesan seawal 2 minggu atau sebulan. Anda harus konsisten dan disiplin untuk dapat hasil yang memuaskan dalam 2-3 bulan.

Setiap customer kami akan mendapat konsultasi istimewa dengan TIPS yang kami sendiri dah cuba. SUPPORT GROUP utk bantu pengambilan vitamin dan untuk kurus juga ada.

Cubalah pasti anda tersenyum berpuas hati =))))

Untuk sebarang info dan order, sila hubungi: 

FB : eedazz zed 
SMS / wassap : 0174271383 
SID 932376 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

No comments: