Pages

BLOG HEADER

BLOG HEADER
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Thursday 30 January 2014

MASALAH BERAT BADAN

We are what we eat.


Untuk CINCH INCHLOSS DIET PLAN boleh klik SINI.

Dalam entry ini saya akan kongsi SET PENUH PROGRAM PELANGSINGAN seperti yang dicadangkan di dalam buku nutrisi Shaklee.

Seperti yang diketahui, untuk mengurangkan kalori dan lemak dalam badan, kita harus meningkatkan metabolisme badan kita. 

Namun, jika kita ada perkara2 lain yg mungkin menghalang peningkatan metabolisme dan penyerapan nutrisi yang optimum, usaha kita mungkin tidak begitu bermakna.

Perkara yg boleh mengganggu proses diet adalah seperti.

  • masalah toksin yg berkumpul dalam badan
  • masalah water retention atau retensi air
  • masalah sembelit / penghadaman
  • masalah hormon
  • keupayaan usus untuk  menyingkirkan lemak
Jika anda ada salah satu dari masalah di atas, saya sarankan supaya anda mengambil Set Penuh Program Pelangsingan ini, di atas sebab2 yg berikut:

CINCH SHAKE - untuk nutrien dan leucine dan sumber rendah kalori
CINCH TEA - meningkatkan metabolisme
LECITHIN - mengemulsi lemak
HERBLAX - permbersihan usus
GLA COMPLEX - membantu imbangan hormon lelaki / wanita
VITALEA - sumber nutrisi lengkap menyokong badan dan meningkatkan metabolisme
ALFALFA COMPLEX - detoks, alkalikan badan, retensi air
ESP - retensi air

Di bawah ialah cadangan pengambilan vitamin mengikut waktu. 

* Pastikan mengambil air sekurang-kurangnya 3 liter sehari


Sila hubungi saya untuk mendapatkan harga SET PENUH PROGRAM PELANGSINGAN ini dengan harga diskaun.

Setiap customers yang mengambil vitamin dari saya berhak untuk mendapat konsultasi secara PERCUMA.


Emel : beautysigne@gmail.com
SMS / WA : 0174271383
FB : Eedazz Zed 
SID : 932376

Terima kasih... 

No comments: